آخرین اخبار
کد مطلب: 80385
امام جمعه لردگان:
دولت و مردم دو بازوي همديگر هستند، هر دو، دست به دست هم مشکلات جامعه را بر طرف نمايند
تاریخ انتشار : 1393/05/31
نمایش : 2714
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، حجت‌الاسلام انصاري در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز بيان داشت: زن را اكرام كنيد، او امانت خداست ، با او خوش گفتار و خوشرفتار باشيد.
انصاري گفت: تامين نياز هاي اوليه زن و خدمت به همسر، کفاره گناهان است.

وي افزود: زندگي حضرت علي (ع) را الگوي زندگي خود قرار دهيم، ايشان هميشه در کار خانه کمک حال همسرش بود .

ايشان، بسياري از تشريفات و تجملات در زندگي را از نظر اسلام اسراف و حرام دانست و گفت: انسانها در همه چيز ميانه روي کنند و از اسراف خود داري نمايند.   
انصار با گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، گفت: هفته دولت فرصت مناسبي است تا مردم در جريان عملکرد کارگزاران خود در دولت باشند و طبق تاکيد مقام معظم رهبري، همه دولت‌ها بايد توجه داشته باشند تا در يک خط سير حرکت کنند تا کشور را به نقطه تعالي خود برسانند. دولتمردان سعي بکنند به سخنان رهبر انقلاب دقت بيشتر داشته باشند تا انشا الله دولت خدمتگذار و محبوب باشند .

حجت الاسلام انصاري افزود: دولت در جمهوري اسلامي از مردم جدا نيست و مردم نيز از دولت جدا نيستند، دولت و مردم دو بازوي همديگر هستند، مردم در خدمت دولت و دولت در خدمت مردم هر دو دست به دست هم بدهند و مشکلات جامعه را بر طرف نمايند .

خظيب نمازجمعه لردگان بيان داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: همه بايد به دولت براي رفع مشکلات مردم کمک کنند و دولت نيز بايد با پرهيز از حاشيه سازي تمام تلاش خود را براي خدمت به ملت به کار گيرد.
انصاري خطاب به دولتمردان گفت: علم و اقتصاد را در اولويت کار خود قراربدهند تا درتوليد، رونق پيدا نمايم و مردم به آينده کشور اميدوار شوند.

انصاري، بدگويي دولت ها از همديگر را از نظر اسلام زشت و تهمت شمرد و گفت: دولت ها بيايد نواقص کار خود را برطرف نمايند ، و کمتر به عيب و ايراد هاي دولت هاي قبلي بپردازند.
امام جمعه لردگان بيان داشت: هيچ کس در نظام جمهوري اسلامي به اندازه رهبر معظم انقلاب دلسوز مردم نيست و دولتمردان گوش به فرمان مقام معظم رهبري بدهند و شبانه‌روز تلاش کنند تا روي پاي خودمان بايستيم و به ديگران وابسته و متکي نباشيم .
امام جمعه لردگان گفت: بايد با برنامه‌ريزي درست تورم را مهار کنيم تا مردم بتوانند بهتر زندگي کنند و اقدامات لازم براي رونق توليد داخلي را در دستور کار قرار دهيم.
وي گفت: تلاش غرب اين است که هويت اسلامي را از زنان ما بگيرند، بايد هوشيار باشيم و به همه جهانيان اعلام کنيم که الگوي زنان و دختران ما حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) است.
خطيب جمعه لردگان با اشاره به شکست اسرائيل در مقابل مقاومت مردم غزه افزود: اسرائيل ديگر توان مبارزه با مقاومت را ندارد و کودکان، زنان و مردان بي‌گناه غزه را بمباران مي‌کند که اين خودش شکست است.
 
انتهاي پيام
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس